lunes, octubre 09, 2006

Ese es ti



Ese es ti

Leilo lela lo leilolele

Eh, mira para min,
estou aquí ó teu carón
dando calor todo amor
puros e simples sentimentos
o meu redor

Ti sempre estás comigo
es parte de min
e-lo meu alivio
para min ese es ti

tara titaro ti lara

Ti sempre estas comigo e-lo...

Eh, mira para min
este amor e adoración
que sinto por ti
sempre está aí
para collerte e levarte
dentro de min.

Ti sempre estás comigo...
Mercedes Peón

Ás veces tes tantas cousas dentro que non sabes como che caben todas ó mesmo tempo.
Estou chea de vida, de proxectos, de ilusión, de ganas, de luz...
Pero tamén estou cansa e son perezosa, así que o catalizador para que todos os proxectos e as ilusión salgan para adiante é unha cousa vital.
Vital, vital, vital...
Pura vida
Pura luz

1 comentario:

Ana Carolina Cavalcante dijo...

Realmente minha querida, estamos sempre cheios de tantas coisas, que mal sabemos administrar tudo o que há em nós.
Alguns muitos partem deta visa sem conhecer de fato tudo que cabe em si.
Acredito que somos todos exatamente iguais nas nossas diferencas...
Perdoa-me a ausencia consentida, espero que estejas bem e feliz.
Adoro tuas fotos.
Cuida-te bem.