martes, febrero 06, 2007

Entropía

6 comentarios:

Anónimo dijo...

OLAAAAAAAAAAAA... eu tb son fan ...jejejje... pero o meu pelaso fai q a sua existencia na minha cabeza dea risa ...pero q conste q tenho una con brilhantas (non tan prince como as d vane) unha vermelha e unha plateada regalo d María...beijinhos

Anónimo dijo...

hola caracola!!!!!!Que tal? hoxe fomos tomar café con Olalla pola mañá...e a buscar a sua cámara nova de fotos...Cando queiras vemosnos pola tarde...ti dirás!
Biquiños!

Casa do Carme dijo...

eu por min mañán pola tarde; as 8:30 ou así, para que me de tempo a ir comprar e máis a estudiar!
bicos!

Anónimo dijo...

Como odiante-termodinamico la palabra entropia no consigue si no estimularme negativamente...

Ahora bien, la del universo es (dicen) siempre positiva.. esa maraña de cosas tiene algo d positivo??

Un saludo allá donde estes!

Casa do Carme dijo...

O positivo é que estén no mesmo espazo-tempo no canto de invadindo tooooda a miña casa!!

Anónimo dijo...

loqueeeeeeeeeeeeeeeeeee..??????????