miércoles, mayo 30, 2007

Superego


8 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola!!!
Pos sí!monisima!!!
Por mi no hay problema, merenamos mañana!!!!
Besitos!

Anónimo dijo...

ESTAS GUAPÍSIMA!! ... e viva o super ego!!! ... a porfis , cando tenhas as fotos , enviamas..beijinhos

Anónimo dijo...

De estruct de espanha e de estruct d GZ penso q os deixei e nunca +...de todolos geitos ei mirar hoje á noite.... e EcoEmpresa os de Ara desapareceron , + tenho os d este ano (p agora tenho os do 1ªquatrimestre , pero en breve consigo os do 2º) ....

Casa do Carme dijo...

Teño o superego atontado de tanto estudiar!
Os de estrutura era por se coñecías a alguén que estiver cursando agora esas materias, porque de ahi un tempo xa teño eu os meus.
Bicos moitos!

Anónimo dijo...

Hola!!!
Sobre las 16:30 voy a verte yo, el bizcocho y la resaca!!!!
El exámen......un desastre, pero la cena genial!!!
Besitos!

Anónimo dijo...

..non ledes os mails q vos mando ?? nin me dades senhaís de vida ..buah ,buah...

Anónimo dijo...

q tenho q levar a cea????

Anónimo dijo...

tenho um amigo q flipou coas fotos do blog e roubouche unha ..podes acceder o seu blod dende "os filmes" é Paulo ... q tal onte?? beijinhos mil