martes, octubre 04, 2005

Coherencia

Entre o que pensei e penso existe unha lóxica irracional na que me perdo e na que me atopo, por iso me sei acertada nas miñas decisións
Entre o que fago e que fixen seime honesta, por iso non preciso renegar de nada, anclarme no vivido ou ter medo do que ven.
Entre o que sinto e o que sentín me sei máis grande e máis intensa, por iso son simplemente feliz.
Entre min e as miñas múltiples versións daríase unha fácil convivencia, non exenta de conflictos pero con reconciliacións, por iso me acepto, xa non me dou vértigo e me degusto a placer.
Entre o que penso, o que fago e o que sinto existe coherencia, por iso respiro mellor.

1 comentario:

Unknown dijo...

Encontrar equilibrio em nosso 'EU' interior é o melhor que fazemos para entendermos e vivermos melhor com as pessoas e principalmente conosco...
beijos .....