domingo, julio 31, 2005

Ordeando recordos


Hoxe tiven un ataque de orde e en medio desta reclusión á que me condenan os micorbichos que teño encima (resistense a marchar, a pesar de todos os meus esforzos: incluso os amenazo!).
E nese ataque de orde que me deu, recopilei esas cousiñas que non podo tirar porque me vai media vida nelas e decidin que mellor sería conservalas todas nunha bonita libreta que comprei fai anos xa para iso.
Mentres buscaba un criterio lóxico para organizar eses pedazos de papel, ía revivindo un montón de cousas. Volvín ó cineclub, a concertos, a abrir regalos, a tomar cafés,a Madrid, a cear en tatos sitios distintos, á festa castreña... Teño un mundo de cousas atrapadas nunha libreta con un denominador común que me fai estremecer.
Mmmm... Ata me deu un arrebato de bondade mental e xuzguei menos severo cousas/persoas que andaban por ahí en medio de tanto recordo!
Non hai como ser feliz para ser mellor persoa! Jijijijijijijiji...

2 comentarios:

Ana Carolina Cavalcante dijo...

Adorei os teus textos.
Obrigada pelas palavras e pela visita no meu blog.
Linkei você la.
Beijos querida.
Te cuida e aparece mais vezes.

Chousa dijo...

Non vira aínda a renovación estética do teu blog. Fica máis lindo así!

Colle enerxía. Ti poderás con todos os microbichos!